+420 283 933 452

Obchodní referent/ka

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • interní péče o stávající klientelu v dobře fungujícím regionu Morava
  • úzká spolupráce s obchodním zástupcem v přiděleném regionu, rozšiřování počtu odběratelů a pomoc při komplexní péči o svěřenou klientelu
  • poskytování obchodně technického poradenství odběratelům
  • zpracování cenových nabídek, vyhotovování daňových dokladů, telefonický servis partnerům, spolupráce s logistickým oddělením při zajišťování přeprav a ostatní komplexní servis směřující k péči o klienty v přiděleném regionu
  • práce spojené s údržbou vzorkové prodejny, aktuální vyvzorkování, kompletní ceníky ve stojanech a dbát na řádné označení vystaveného zboží a vzorků aktuálními cenami
  • organizačně podléhá hlavnímu manageru klientského servisu

Jaké jsou požadavky na pozici?

  • vzdělání SŠ
  • bydliště V Praze s dojezdem do zaměstnání do 30 min.
  • praxe nebo sebevzdělání v technickém oboru
  • praxe na obchodní pozici
  • samostatnost, časová flexibilita a příjemné vystupování
  • základní znalost Microsoft Outlook, Word a Excel

Co nabízíme?

  • práci na HPP s vybudovanou klientelou
  • průměrný měsíční plat: 35.000 – Kč 40.000 Kč
  • motivující finanční ohodnocení: fixní plat + měsíční prémie s ohledem na obrat v přiděleném regionu
  • odborné vzdělávání
  • dobře fungující a stabilní kolektiv

Termín nástupu

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

Místo výkonu práce

  • AU-MEX s.r.o. - Poděbradská 574/40, Praha 9 – Vysočany

V případě, že jste se rozhodli si promluvit o možnostech, které Vám může společnost AU-MEX nabídnout a v případě, že cítíte, že nabízená pozice může být pro Vás ta pravá, zašlete prosím svůj životopis s názvem pracovní pozice hlavnímu managerovi klientského servisu Ivanovi Novotnému: inovotny@au-mex.cz

Pan Novotný se s Vámi rád setká na osobním pohovoru. Pro bližší informace a dohodnutí schůzky volejte na tel. č. 777 052 460.

Děkujeme, AU-MEX.

Zázemí firmy
Ověřená firma ifirmy.cz AU-MEX s.r.o.