+420 283 933 452

Asistent exportního oddělení / Assistant in export department

Co byste měli umět?

  • aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, komunikace plynně (němčina, ruština výhodou)
  • odborná znalost v oblasti dřevařského sortimentu výhodou
  • praxe v zahraničním obchodě vítána
  • dobrou úroveň obchodních, technických a komunikačních dovedností
  • samostatnost a odpovědnost
  • časovou flexibilitu a loajalitu, ochotu cestovat
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • vyhledávání a péče o exportní segment zákazníků z celého světa
  • odpovědnost za obratové výsledky, aktivní prodej a zpracovávání poptávek
  • vyhledávání a kontaktování nových potencionálních odběratelů, komunikace s dopravci, zajištění přepravy a kompletní příprava pro proclení zásilek včetně komunikace s celnicí,
  • vystavování daňových dokladů
  • vymáhání pohledávek
  • připravovat produktové materiály a ostatní marketingový materiál v anglickém jazyku
  • vkládání informací o termínech naskladnění a množství dle importních dokumentů do firemního software
  • asistence managerovi exportu při zajišťování veškerých importních a exportních dokladů a ostatních činností
  • udržování, doplňování a úpravy v software spojených s nastavením sortimentních a obchodních slev 
    pro exportní partnery
  • péče a kontrola e-shopu v anglickém jazyce
  • ochota a příjemné vystupování se zájmem pracovat v týmu
  • vyžadujeme trestní bezúhonnost

Co nabízíme?

  • přední postavení a 23-letá historie na tuzemském, ale i evropském trhu v oboru dřeva – terasy, fasády, podlahy, překližky, sauny, nátěry atd.
  • práci v kolektivu, který je na vysoké profesní úrovni ve svém oboru a který je ochoten pomoci svému novému kolegovi v začátcích jeho práce
  • práce na HPP
  • atraktivní pozici, kariérní růst a propojení se zahraniční klientelou z celého světa
  • práci v příjemném pracovním prostředí (vlastní kancelář)
  • fixní plat a motivační bonusové ohodnocení závislé na obratových výsledcích a plnění cílů
  • stravenkové karty
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • výbornou dostupnost místa výkonu práce: AU-MEX s.r.o., Poděbradská 574/40, Praha 9 – Vysočany

 

Vaše životopisy zasílejte na email info@au-mex.cz , nebo volejte na tel. 608052451, Ing. Petr Hanzal

______________________________________________________________________________________

What you should know:

  • Active knowledge of English, spoken and written, fluent communication (German, Russian advantage)
  • Expertise in the timber range is an advantage
  • Practice in foreign trade is welcome
  • A right level of business, technical and communication skills
  • Independence and responsibility
  • Time flexibility and loyalty, willingness to travel
  • PC skills (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)

 

What will your work involve?

  • Search and care of the export segment of customers from around the world
  • Responsibility for turnover results, active sales and demand processing
  • Searching for and contacting new potential customers, communication with carriers, ensuring transportation and complete preparation for customs clearance, including connection with customs
  • Issuing tax documents
  • Debt collection
  • Prepare product materials and other marketing material in English
  • Inserting information about the dates of stocking and quantity according to import documents into the company software
  • Assistance to the export manager in arranging all import and export documents and other activities
  • Maintaining, replenishing and adjusting the software associated with setting product and trade discounts for export partners
  • Care and control of the E-shop in English
  • Willingness and pleasant behavior with interest in working in a team
  • We require criminal integrity

 

What do we offer?

  • Leading position and a 23-year history in the domestic and European wood market - wood terraces, facades, floors, plywood, saunas, paints, etc.
  • Working in a team of high professional level in their field and willing to help their new colleague at the beginning of his work
  • Work on full-time-job
  • Attractive position, career growth and connection with foreign clients from all over the world
  • Work in a pleasant working environment (own office)
  • Fixed salary and incentive bonuses depending on turnover results and goal fulfillment
  • Meal vouchers
  • Boarding possible immediately or as agreed
  • Excellent access to the place of work: AU-MEX Ltd., Poděbradská 574/40, Prague 9 - Vysočany

 

Send your CVs to info@au-mex.cz or call +420 608052451, Mr. Petr Hanzal

Zázemí firmy
Ověřená firma ifirmy.cz AU-MEX s.r.o.
K provozování webu www.au-mex.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.