+420 283 933 452

Administrativní pracovník pro celní a obchodní agendu

Jsme Au-Mex s. r. o., česká rodinná firma, která se zabývá prodejem dřevařských materiálů a nátěrů na dřevo. Chceš se stát důležitou součástí našeho týmu a podílet se na správě e-shopu a firemního informačního systému? Denně spolupracujeme se zákazníky po celé Evropě a světě, a proto potřebujeme do našeho týmu spolehlivou kolegyni nebo kolegu, která/ý nám pomůže udržet pořádek v obchodní a celní administrativě. Pokud jsi pečlivá/ý, baví tě digitální svět a angličtina ti není cizí, čti dál!

Co tě u nás čeká?

  • Obchodní agenda
    • Aktivní správa a optimalizace produktů na třech e-shopech (doplňování fotografií, popisů, cen, parametrů atd.) a dvou marketplaces.
    • Práce s naším informačním systémem – zadávání dat, vytváření skladových karet, generování EAN kódů.
  • Celní agenda
    • Koordinace celního procesu při dovozu zboží ze třetích zemí do EU – komunikace s dodavateli, spedičními partnery a celním úřadem, zajišťování potřebných dokumentů k proclení atd.
    • Budeš pravidelně komunikovat s dodavateli z celého světa ohledně vystavených přepravních dokumentů, faktur a certifikací a provádět jejich kontrolu pro bezpečný celní průchod, takže se bez angličtiny (alespoň B2) neobejdeš.
    • Evidence a správa dokumentace související s EUDR, Ekokomem a Intrastatem.
    • Úprava a zpracování tabulek v Microsoft Excel.

Co od tebe potřebujeme?

  • Dobrou znalost Microsoft Excel – tabulky, úpravy, filtrování, základní funkce
  • Schopnost pracovat pečlivě a samostatně
  • Proaktivní přístup se zájmem zlepšovat náš e-shop
  • Angličtinu na úrovni B2
  • Chuť učit se novým věcem a nebát se jich!

Co nabízíme?

  • Práci na HPP
  • Flexibilní režim práce – 6 hodin denně (PO-PÁ)
  • Hrubá mzda: 40.000 Kč/měsíc + motivační bonus za každý správně zpracovaný dovoz zboží
  • Služební notebook a mobil
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
  • Důkladné zaškolení – nemusíš se bát, že v tom zůstaneš sám/a. Školení bude probíhat 1 měsíc v místě pracoviště.
  • Nástup možný od 5. 1. 2026

Místo výkonu práce
AU-MEX s.r.o.
Poděbradská 574/40
Praha 9 – Vysočany

Cítíš, že je pro tebe tato pozice ta pravá? V tom případě tě požádáme o zaslání svého životopisu s názvem pracovní pozice na: p.hanzalova@au-mex.cz nebo zavolej na tel. č. +420 775 582 126 a sjednej si pracovní pohovor. Rádi se s tebou setkáme na osobním pohovoru vedeným manažerkou marketingového oddělení Petrou Hanzalovou.

Děkujeme, AU-MEX.

ZÁZEMÍ FIRMY
Ověřená firma ifirmy.cz AU-MEX s.r.o.